نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل بین المللی عماد مشهد 

هتل بین المللی عماد مشهد با شرایط کاملا خاص به عنوان اولین هتل چهار ستاره واقع در خیابان طبرسی در فاصله ۳۵۰ متری حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) در سال ۱۳۸۹ احداث شده است. هتل عماد در ۹ طبقه با گنجایش ۲۰۰ نفر و ۵۵ اتاق شامل: ۱۵ سوئیت رویال، ۴۰ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس، ۲ سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش ۱۶۰ نفر، فست فود، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم، مجموعه‌ آبی با گنجایش ۳۰ نفر در هر نوبت، استخر، سالن کنفرانس ،لاندری، لابی,سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران تور مشهد می باشد. 

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره سینور مشهد :

هتل 4 ستاره سینور مشهد در خیابان 17 شهریور مشهد احداث شده است. این هتل 20 طبقه در مجموع از 300 اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله 1000 متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است.  فرودگاه مشهد 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل به صورت رایگان می باشد.هتل سینور از مسافران تور مشهد خود به خوبی پذیرایی می کند.

cnoor.jpg

_سینور_2.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  روم سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه،کافی شاپ،پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد،  آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس،ماهواره و...

_سینور_3.jpg

_سینور_4.jpg

 

 


هتل 3 ستاره زیتون مشهد :

هتل 3 ستاره زیتون مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم 10 دقیقه است. هتل زیتون برای حرم سرویس رایگان رفت و برگشت برای میهمانان تور مشهد در نظر گرفته است. فاصله هتل با فرودگاه 30 دقیقه می باشد.

_زیتون1.jpg

امکانات هتل زیتون مشهد برای میهمانان تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، تانمازخانه، اعلام حریق، کسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و...

_زیتون2.jpg

_زیتون3.JPG

مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg


آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

_حکیم_ابوالقاسم_فردوسی1.jpg

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳ هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده استمساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسی3.jpg

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.

_فردوسی2.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پارک وحدت مشهد

 

_وحدت_مشهد_6.jpg

 

_وحدت_مشهد_5.jpg

 

پارک وحدت مشهد در زمینی به وسعت بیست هکتار در در حاشیه ای بلوار وحدت در شرق مشهد قرار دارد.این پارک بزرگترین پارک مشهدمقدس می باشد و از تمامی پارک مشهدبزرگ تر است که اکثر مسافران تور مشهد جذب این پارک زیبا می شوند.این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی احداث گردید و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.


این پارک دارای امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و … می باشد و جز مناطق گردشگری مشهد هم می باشد . احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک فراهم شده است و در مناطق گردشگری اطراف مشهد نیز جای دارد.

درخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و مسافران تور مشهد باشد.

_وحدت_مشهد_2.jpg

_وحدت_مشهد_3.jpg

_وحدت_مشهد_7.jpg


رباط خاکستری مشهد

 

_خاکستری_مشهد_1.jpg

 

این اثر تاریخی در 17 کیلومتری جنوب مشهد در کنار روستایی به همین نام واقع شده  که منتسب به دوره صفویه است، رباط مزبور در گذشته محل بیتوته مسافران و کاروانیان در مسیر شاهراه هرات، توس و نیشابور بوده و با توجه به منابع تاریخی در عصر غزنویان بنیان گردیده است. این بنا مشتمل بر سه فضای اصلی سرپوشیده بوده و روی هم رفته شش گنبد کروی آن را شکل داده است. پیرامون این تالار نیز غرفه‌هایی با تاق جناغی برای اطراق مسافران تور مشهد تعبیه شده و در گوشه‌های آن اطاق‌هایی به وجود آمده است. در ضلع جنوبی بنا نیز فضایی به صورت حیاط وجود دارد. رباط خاکستری در شمار یادگارهای معماری کهن خراسان می‌باشد.

 

_خاکستری_مشهد_4.jpg

 

_خاکستری_مشهد_3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آپادانا مشهد

هتل 4 ستاره آپادانا مشهد در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد احداث شده است. فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.

Apadana4

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

Apadana1

 

Apadana2

 


هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

5هتل_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استغاده نمایید.اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، ماهواره، سرویس حرم و... از دیگر امکانات هتل هلیا است و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آسیا1.jpg

-آسیا3.jpg


هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در خيابان امام رضا با فاصله اي در حدود 5 دقيقه پياده روی تا حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه از با هتل قرار گرفته است.کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش زائرین تور مشهد و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند.

-هلیا-مشهد1.jpg

امکانات هتل هلیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش و... میباشد. مراسم ها و جلسه های مهم خود را می توانید در سالن مهمانی و سالن سمینار هتل برگذار نمایید. در صورت تمایل می توانید از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-هلیا-5.jpg

-هلیا-مشهد3.jpg

-هلیا-مشهد2.jpg


هتل الغدیر مشهد

هتل ۴ ستاره الغدیر مشهد یکی از هتل های تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.قیمت اتاق ها بصورت فولبرد است(به همراه صبحانه،ناهار و شام)* هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

-الغدیر-1.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام با وان یا دوش، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته* اتاق سه تخته* سوئیت دو نفره* سوئیت سه نفره* آپارتمان یک خوابه سه نفره* آپارتمان دو خوابه چهار نفره* آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد .۵ دقیقه پیاده روی تا حرم , لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق از دیگر امکانات هتل میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-الغدیر2.jpg

-الغدیر4.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل اعیان مشهد

هتل 3 ستاره اعیان مشهد در سال 1380 در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد. هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_اعیان_مشهد_2.jpg

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و... را نام بردکه برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

_اعیان_مشهد_1.jpg


هتل اطلس مشهد

هتل 3 ستاره اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌ المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت میباشد. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

-اطلس-مشهد6.jpg

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و... را نام بردکه برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

-اطلس-مشهد3.jpg

-اطلس-مشهد4.jpg

 


 

 هتل امیر مشهد

هتل 3 ستاره امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی واقع شده است . این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود می باشد.

-امیر-مشهد1.jpg

امکانات هتل امیر مشهد :

از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-امیر-مشهد2.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

رستوران ارم شاندیز :

_ارم_شاندیز.jpg

رستوران ارمشاندیزمشهد از رستوران ها خوب شهر مشهد است. منوی آن متنوع و غذاهای آن فوق العاده می باشد. معروف ترین غذای رستوران ارم شاندیزکه پدر خوانده منو لقب گرفته شیشلیک آن می باشد که طعم بی نظیری داردرستوران ارم شاندیز از پرطرفدارترین شیشلیک پزی های شهر مقدسمشهدمی باشد. به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم که اگر بهرستوران ارم شاندیزرفتند تحت هیچ شرایطی شیشلیک آن را از دست ندهند. این رستوران به دلیل سرویس دهی خوب و سریع و به خاطر مدرن و شیک بودن ظاهر آن باعث تمایز آن از دیگر رستوران ها شده است.

آدرس: مشهد , شاندیز نرسیده به میدان دوم

_شاندیز1.jpg

_شاندیز2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ارم شاندیز مشهد,رستوران هاس مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

یکی از لوکس ترین و پر طرفدارترین مراکز خرید مشهد،بازار فردوسی مشهد(مجتمع تجاری فردوسی)  است . میتوان گفت این بازار ازلحاظ

طراحی و معماری و زیبایی از بازار های معروف مشهدهمانند پروما و کیان سنتر و غیره نه تنها چیزی کم ندارد بلکه بدلیل فروش انواع

پوشاک(کت و شلوار ، مانتو ، روسری ، کیف و کفش) با کیفیت و ارزان ، لوزام عروس ، آینه شمعدان ، طلا و جواهر و انواع سیسمونی به محلی

جذاب برای خریداران ایرانی و خارجی  تور مشهد (بخصوص ساکنان کشورهای امیرنشین حاشیه خلیج فارس) تبدیل شده است.

_فردوس_1.jpg

لازم به ذکر است که تفکیک مشاغل در طبقات به شرح ذیل است. به این صورت که در طبقه 1- سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاکآقایان و خانمها ,طبقه 1+ بورس مانتو و روسری , طبقه 2+ لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است . مجموعه دارای 11 واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند . هر طبقه دارای پله برقی ودر سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه 3+ واقع شده است.از دیگر ویژگیهای آن میتوان به نزدیکی و مجاورت به حرم مطهر امام رضا (ع) ،قرعه کشی خودرو و همچنین مسیر دسترسی آسان از کلیه نقاط شهر و امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهدشامل دنیای بازی جهت سرگرمی کودکان ، کافی شاپ ، نمازخانه و سرویس رفت و برگشت رایگان ویژه هتلها اشاره کرد.

_فردوسی_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری فردوسی مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

کوهستان پارک شادی مشهد

_شادی_مشهد_1.jpg

كوهستان پارك شادی مجموعه‌ای است زیبا و دیدنی كه در مجاورت پارك جنگلی وكیل‌آباد قرار دارد و از سال 1370 ساخت آن شروع و در

مساحتی به بزرگی 18 هکتار ساخته شده است. کوهستان پارک شادیمشهد از مجموعه هایی است که  مورد بازدید مردم از هر قشری بوده

ودر اصل تفرجگاهی چند منظوره ای است که بیشتر کسانی که به مشهد سفر میکنند اوقات فراقت خود را در این مکان به شادی و سرگرمی

میگذرانند .کوهستان پارک شادی مشهد دارای شهر بازی ،موتور سواری ،آبشار ،تاب کودک،  گاو وحشی ،قایقرانی، کالسکه سواری،

تاپ خانواده و کودک،دستگاههای طوفان و بسیاری دیگر از بازیها و سرگرمی ها، برای کوچک و بزرگ میباشد.از خصوصیات ویژه پارک شادی

مشهد این است که تجهیزات موجود در این مجموعه از قبیل اورژانس یا فوریت های پزشکی ،نمازخانه،رستوران,استراحتگاه های

خانوادگی،فروشگاههای مختلف،تعمیرگاه و پارکینگ و....هیچگونه مشکل و کمبودی را برای مسافران تور مشهد باقی نمیگذارد.در این مجموعه

انواع وسایل تفریحی و سرگرمی به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. كوهستان پارك شادی می‌تواند اوقات خوشی را برای زائران

تور مشهد مقدس ایجاد كند.

_شادی_مشهد_2.jpg

_شادی_مشهد_3.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کوهستان پارک شادی مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره فردوس مشهد:

هتل 4 ستاره فردوس مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا (ع) احداث شده است. هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر واقع شده است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 16 نفر در نظر گرفته شده است.این هتل خدمات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.

_فردوس1.jpg

_فردوس3.jpg

امکانات هتل فردوس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، ماهواره، پارکینگ اختصاصی،  گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داری،تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

_فردوس4.jpg

_فردوس5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

حمام مهدی قلی بیگ مشهد

_مهدی_قلی_بیگ_مشهد_5.jpg

_مهدی_قلی_بیگ_مشهد_1.jpg

حمام مهدی قلی بیک مشهد در سال ۱۰۲۷ هجری قمری به دستور مهدی قلی بیک جانی قربانی؛ از بازماندگان خانواده امیر ارغون آقای اویرات و از امرای ترک خراسان که به عنوان میر آخور (رییس اصطبل شاهی) شاه عباس اول صفوی منصوب بوده است، ساخته شده و وقف ساحت مقدس امام رضا (ع) گردید. حمام مهدی قلی بیک در کنار مقبره امیر ملکشاه (مسجد شاه، مسجد هفتاد و دو تن) در ضلع بیرونی سردر غربی صحن جامع حرم  مطهر حضرت رضا (ع) قرار گرفته و از جهت دیگر، در خیابان اندرزگو (خسروی نو)، انتهای خیابان اندرزگو ۱۳ (بازار فرش فروش ها) واقع شده است. به علت همجواری حمام با بنای تاریخی مسجد شاه (مقبره امیر ملکشاه) و نیز نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع)، قبلا به حمام شاه و پس از انقلاب به حمام رضوی شهرت داشته است.

ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.به مسافرانتور مشهد پیشنهاد میکنیم ازاین اثرقدیمی دیدن فرمایند.

 

_مهدی_قلی_بیگ_مشهد_4.jpg

 

_مهدی_قلی_بیگ_مشهد_2.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حمام مهدی قلی بیگ مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

_قصرطلایی5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل قصر طلایی مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد 94 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد 94 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد 94 در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی ویژه مسافارن تور مشهد 94 , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از هتل تور مشهد 94 قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی ویژه مسافران تور کیش 94 و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل الماس مشهد؟,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آسیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فرودگاه بین المللی 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. در ابن هتل در مجموع 157 اتاق وجود دارد. امکانات این هتل شامل آسانسور، لابی، سالن كنفرانس‌ ویژه مسافران تور مشهد 94، صندوق امانات اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور، استخر، سونا، جكوزی، پاركينگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل آسیا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل آسیا مشهد؟,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایران تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل 10 طبقه می باشد و در مجموع از 164 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل ایران در خیابان خسروی مشهد احداث شده است و یک بار در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. این هتل دسترسی آسانی برای مسافران تور مشهد 94 به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، تهویه، تلویزیون، آسانسور، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، تلفن، یخچال، کافی نت، خشکشویی، مینی بار ویژه مسافارن تور مشهدو... می توان اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل ایران مشهد بازدید نمایید.

 

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل ایران مشهد؟,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از بازدید این مدرسه لذت خواهید برد.مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.در تور مشهد تعطیلات تابستان 94بازدید از این مدرسه را از دست ندهید. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد 94 از مدرسه دیدن کنید

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,پارک های مشهد,اماکن تفریحی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد 94 از این خانه زیبا دیدن کنید.خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه لذت خواهید برد.خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,اماکن دیدنی مشهد,مکان های دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پارک وکیل آباد مشهد

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.

در تور مشهد 94 از بازدید این بوستان لذت خواهید برد.امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک وکیل آباد مشهد,پارک های مشهد,مکان های تفریحی مشهد,بهترین مکان های تفریحی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران تور مشهد می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از شاه راه های اصلی مشهد و در حاشیه بزرگراه کلانتری  برای اقامت مسافران تور مشهد قرار دارد و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجموعا از 162 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 33000 مترمربع می باشد. یکی از ویژگی های این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های آن استفاده از مجموعه آبی به صورت رایگان است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق جلسه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر لابی هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره می باشد. مساحت این هتل 3686 متر مربع است. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است.در ارتباط با رفت و آمد مسافران تور مشهد میتوان گفت همچنین حرم مطهر رضوی در نزدیکی این هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل کوثر ناب مجموعا 51 اتاق دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، آسانسور، لابی، روم سرویس، ماهواره، لاندری، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 803
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

منبع: تور مشهد 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بقایای شهر کهن نیشابور مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

روستای کنگ مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید روستای کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی تور مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای کنگ مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل جواهری مشهد  

هتل جواهری مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیکاست و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : تور مشهد

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهری مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد ,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : تور مشهد

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران تور مشهد است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا مشهد در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

 

 

 

بازار رضا مشهد

 

   

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار رضا مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,ارزان ترین بازارهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و تور مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی  تور مشهد کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

منبع : تور مشهد

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد تور مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

منبع : تور مشهد

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار گوهر شاد مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدینی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برایتور مشهد 94 فراهم نماید.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,ارزانترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد آرامگاهی با گنبدی زرد و آبی رنگ می باشد که دارای ترکیبات بسیار زیبایی می باشد که آرامش دلنشینی را ایجاد کرده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان این آرامگاه زیارتی می باشند .پیر پالان دوز مشهد چشم داشتی به مال دنیا نداشت , انتخابش خدا بود و خداوند هم او را به جایگاه بزرگی رساند. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد از زیارتگاه های قدیمی شهر مقدس مشهد می باشد. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد در آغاز در انتهای خیابان نواب صفوی در دوره سلطان محمد خدابنده ایجاد شد , سپس این آرامگاه بعد از انقلاب بازسازی شد و حالا زیارتگاهی آرام بخش در فضایی زیبا می باشد که مسافران تور مشهد 94 جذب این آرامگاه زیبا می شوند, آرامگاه پیر پالان دوز مشهد دارای گنبدی به شکل پیازی با ایوانی آجری و کاشی های فیروزه ای بسیار زیبا ساخته شده است و به شکل چهار ضلعی می باشد. آثاری از نقاشی هایی که به دوره صفویان مربوط می باشد بر روی سقف دیده می شود . به این دلیل پیر پالان دوز شهرت گرفته است که برای گذراندن معاش خود پالان دوزی می کرده است. این آرامگاه همانند آرامگاه حر عاملی  از 4 آرامگاهی می باشد که به حرم امام رضا (ع) نزدیک می باشد ودر ضلع شرقی خیابان نواب صفوی واقع شده است. 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه پیر پالان دوز مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تور مشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تور مشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک



پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تور مشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد در خیابان سرشور 28 واقع است و امکانات رفاهی بسیار عالی دارد فاصله  این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 600 متر و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها 14 می باشد و دارای سویت های دو نفره و سه نفره و آپارتمان یکخوابه می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، تلفن و سرویس بهداشتی اشاره کرد. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل اقامت کنند.

امکانات هتل آپارتمان مارین مشهد

لابی، رستوران، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری و صندوق امانات اختصاصی

 

مطالب مرتبط:


هتل آپارتمان مارین مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان مارین مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری ، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است . کالاهای ارائه شده در این مرکز شامل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،  لوازم خانگی و . . . می باشد . دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی ۵ طبقه با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است .

این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران تور مشهد برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد. اين بازار همواره با نوآوري از طريق عرضه کالاهاي ارزان و مناسب در محيطي آرام و امن، رضايت مشتريان را فراهم آورده است و  عنوان يکي از مراکز عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار مي رود و براي خريد سوغات خراسان نيازي نيست به مغازه هاي مختلف مشهد سربزنيد،‌ کافي است وارد بازار بزرگ بين المللي شهيد کاوه بشويد.

 

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار بین المللی شهید کاوه مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد

مطالب مرتبط:

پارک وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک وکیل آباد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

گنبد سبز مشهد

 بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است. این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت . در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد و در سال 56 توسط وزارت فرهنگ و هنر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود. 

 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

 

مطالب مرتبط:


گنبد سبز مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: گنبد سبز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بوستان پردیس قائم مشهد

در شمال شهر مشهد این بوستان با وسعتی معادل 163926 مترمربع  واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم، از شمال به شهرک امام هادی، از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی منتهی می‌گردد. این مکان در سال 1378 به پارک تبدیل شد. از امکانات این بوستان زیبا میتوان به  به ساختمان نگهبانی، مکانی بازی‌های کامپیوتری، آلاچیق برای استفاده خانواده‌ها، بوفه، و تأسیسات بهداشتی ، سکوهای آبخوری، گلکاری های زینت یافته، معابر جدول کشی شده، ساختمان موزه ایرانی ، آبنمای موزیکال و آبشار مصنوعی و… اشاره نمود. این پارک به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده و انواع گونه‌های گیاهی تزیینی، درختان و درختچه‌‌ها در فضای داخلی پردیس قائم وجود دارد که روی هم رفته طبیعت زیبایی را برای شهروندان و زائرین تور مشهد  به ارمغان می‌آورد .
 برای آبیاری فضای سبز و نیز آب نماهای ایجاد شده در پارک از آب جمع شده در برکه پارک استفاده می شود. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد تبدیل خواهد شد.

 

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان پردیس قائم مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

رستوران هتل سی برگ مشهد

مطالب مرتبط:


هتل سی برگ مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی برگ مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق برای اقامت مسافران تور مشهد مجهز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 


 

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد هتلی پنج ستاره می باشد. بهره برداری رستورانها و تالارهای هتل هما 1 مشهد در عید غدیر خم صورت گرفت ، بیشتر از یک دهه است که هتل هما 1 مشهد آماده پذیرائی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) می باشند . هتل هما 1 مشهد با قدمتی چهل ساله در صنعت هتلداری مشهد مقدس به عنوان نماد تاریخی محسوب می شود و تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران عزیز به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای سالن های غذاخوری ، 7 تالار مجلل و بسیار زیبا ،  کافی شاپ و باغی سبز و زیبا در محیطی مفرح و آرامش بخش، لحظات بیاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای پارکینگ , خدمات پزشکی , زمین تنیس , سالن کنفرانس , اینترنت در اتاقها و همچنین در لابی هتل هما 1 مشهدرایگان و بدون هزینه می باشد.

منبع : هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد